Flickr Images

wtorek, 15 marca 2016

Ekspresowy pasztet -mniam!


lubicie pasztety???ja bardzo,tylko przeraża mnie skład w tych sklepowych,więc często robię je sama,
ten przepis jest super,i robi się 35 min,-i do tego jest naprawdę pyszny i tani,jak kiedyś wątrobianka,
z tego przepisu wyszedł mi jeden słoik 500 ml więc jak macie dużą rodzinkę to możecie się pokusić o podwójną porcję
spróbujcie polecam,





Składniki:
30 dag wątróbki wieprzowej(może być również cielęca)
20 dag słoniny
cebula
1/2 szkl rosołu(może być z kostki rosołowej,jak nie macie)
łyżeczka majeranku,
sól,pieprz

Przygotowanie:
słoninę i cebulkę kroimy w kostkę,przesmażamy w garnku 2-3 min


dodajemy pokrojoną w kawałki wątróbkę i podlewamy rosołkiem dodajemy majeranek i dusimy na małym ogniu przez pół godzinki,po tym czasie doprawiamy do smaku solą pieprzem,i kilkoma kroplami maggi,miksujemy -ja użyłam blendera,
przelewamy do słoiczka i jak wystygnie to dajemy do lodówki ,żeby stężał 
Smacznego!!





9 komentarzy:

  1. Kochamy pasztety całą rodzinką!

    OdpowiedzUsuń
  2. zrobiłam i pycha! zarąbisty ;) dodałam jedynie szczypTę gałki muszkatołowej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że smakował -pozdrawiam

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę że smakował -pozdrawiam

      Usuń
  3. Właśnie przelałam do słoików i juz nie mogę się doczekać by spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super daj znać czy smakowalo- pozdrawiam

      Usuń
  4. wlasnie go robie jutro powiem jak samokowalo pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję ,że posmakuje pani tak jak mojej rodzinie-pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za każde zostawione słowo-pozdrawiam serdecznie i miłego dnia!!