niedziela, 6 października 2013

Sałatka z brokułów i fety-pyszna


pyszna sałatka,która od jakiegoś czasu zagości na moim stole i robię ją naprawdę 
często bo jest wyjątkowo pyszna-spróbujcie koniecznie


SKŁADNIKI:
BROKUŁ(ŚWIEŻY LUB MROŻONY)
SŁONECZNIK ŁUSKANY
PIERŚ Z KURCZAKA(JAK MAŁA TO 2)
SER FETA 
KUKURYDZA
MAJONEZ I ŚMIETANA 18%
CZOSNEK

PRZYGOTOWANIE:
BROKUŁ LEKKO OBGOTOWAĆ W OSOLONEJ WODZIE
PIERŚ POKROIĆ W KOSTKĘ I PODSMAŻYĆ Z ULUBIONYMI PRZYPRAWAMI
SŁONECZNIK UPRAŻYĆ NA SUCHEJ PATELNI
FETĘ POKROIĆ W KOSTKĘ,
WSZYTKO RAZEM WYMIESZAĆ DODAĆ ODCEDZONĄ KUKURYDZĘ
I PRZYGOTOWAĆ SOSIK CZOSNKOWY,PÓŁ NA PÓL MAJONEZ ZE ŚMIETANĄ,SÓL PIEPRZ CZOSNEK-WYMIESZAĆ  I DODAĆ DO SAŁATKI
GOTOWE I PYSZNE



10 komentarzy

  1. Zainspirowałaś mnie tą sałatką. Myślałam o takiej i szukałam ciekawych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tę sałatkę, jest przepyszna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszniutka ta salatka,dodalabym zamiast slonecznika,ugotowana biala lub czerwona mala fasolke-tak dla urozmaicenia + zielona pietrucha.Smacznego nam zycze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super , ciekawe i pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobię taką na rodziców 50 rocznicę ślubu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sałatka jest pyszna ja dodałam jeszcze trochę czerwonej papryki i trochę czerwonej fasoli .

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy można prosić o proporcje i ilości składników na sosik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak napisałam tyle samo majonezu co śmietany-np 2 łyżki śmietany to dwie łyżki majonezu,czosnek to już do smaku,ja daję 1-2 ząbki-pozdrawiam

      Usuń
  8. Ja zamiast kurczaka daje jajka, oprócz tego pomidorki koktajlowe i świeży ogórek, pycha

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zostawione słowo-pozdrawiam serdecznie i miłego dnia!!