poniedziałek, 30 września 2013

Jajka faszerowana na 3 sposoby




Witam wszystkich serdecznie,mam dla was coś fajnego na każdą imprezę domową
 i nie tylko.Jajka faszerowane -chyba każdy lubi
ja mam dziś dla was ,talerz z trzema rodzajami jajek,
-z pieczarkami
-z rzodkiewką i szczypiorkiem
-i prażoną cebulką


JAJKA Z PIECZARKAMI
jajka gotujemy na twardo z odrobiną soli ,
obieramy,kroimy na pół i wyjmujemy do miseczki żółtka,
rozgniatamy je widelcem
na patelni podsmażamy pokrojone pieczareczki ,
następnie podsmażamy pokrojoną w kostkę cebulkę,
przyrumienione pieczarki i cebulkę rozdrabniamy w blenderze lub w maszynce do mięsa
dodajemy do naszych rozgniecionych żółtek,dajemy też trochę majonezu,nie za dużo żeby nie było za rzadkie
doprawiamy do smaku i nadziewamy nasze jajeczka


JAJKA Z RZODKIEWKĄ I SZCZYPIORKIEM
jajka gotujemy ,wyjmujemy żółtka i rozdrabniamy widelcem jak wyżej
 dodajemy pokrojone drobniutko rzodkieweczki,szczypioreczek,
trochę serka twarożkowego np.mój ulubiony
trochę majonezu i trochę śmietany 18%
doprawiamy do smaku
i nadziewamy jajeczka


JAJKA Z PRAŻONĄ CEBULKĄ
jajka gotujemy i kroimy na połówki,solimy
dajemy po łyżce majonezu na każde
i odrobinę ketchupu
posypujemy cebulką prażoną
(do kupienia gotowa w sklepie)
są najprostsze do zrobienia ale mak jest super

te trzy rodzaje na jednym talerzu naprawdę fajnie wyglądają i i super smakują
spróbujcie sami, mam nadzieje,że będzie wam smakować....
pozdrawiam i do usłyszenia...







4 komentarzy

  1. jajka faszerowane o tej porze roku smakują jak nigdy później:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hart na jajka pod kazda postacia jestem ,a jeszcze jak nadziewane to nie stawiac kolo mnie bo znikna wszystkie ! ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zostawione słowo-pozdrawiam serdecznie i miłego dnia!!